لاغری موضعی در تهرانسر

درمان چاقی بهتر است چگونه باشد ؟

در درمان چاقی باید بتوان عوامل ایجاد آن را کنترل کرد و از طرفی اگر بیماران چاق دچار عوارضی هستند بتوان با بهترین روش‌های ممکن و اصولی آنها را درمان یا کنترل کرد. به علاوه این باید توجه داشت در درمان چاقی نباید تمام قسمت های بدن به یک اندازه لاغر شود زیرا لاغری بیش از حد در بعضی قسمت های بدن مانند صورت، سینه و باسن زیبایی فرد را کاهش میدهد لاغری موضعی تهرانسر

راهکار ما برای درمان چاقی اصولی چیست؟

به نظر میرسد برای جلوگیری از عوارض درمان‌های چاقی، تحت پوشش قرار دادن بیشترین عوامل موثر در این بیماری ، درمان عوارض آن و ایجاد زیبایی مناسب و درست؛ باید از انواع روش‌های مناسبتر، بی‌عارضه‌تر و علمی‌تر در طب مدرن و طب سنتی و استفاده از دستگاه های لاغری ایمن به طور همزمان بهره گرفت.

ما چه برنامه‌ای برای درمان چاقی و لاغر شدن داریم؟

در کلینیک برای درمان چاقی ابتدا تشخیص درست و بجا لازم است. بنابراین معاینه از لحاظ طب مدرن در کنار بررسی‌های آزمایشگاهی لازم هستند. لاغری موضعی در تهرانسر از طرفی برای بالا بردن دقت تشخیص و بهبود قابلیت درمان از جنبه طب سنتی ایرانی و روشهای طب مکمل استفاده می‌کنیم. بعد از تمام این بررسی‌ها ، پلن درمانی خاصی برای هر بیمار طراحی می‌شود.

ویژگی‌های این پلن درمانی برای درمان چاقی چیست؟

این پلن درمانی مجموعه ای از روش‌های مختلف نسبت به عوامل دخیل در چاقی هر شخص و عوارض ایجاد شده را شامل میشود. بنابراین نسبت به هر بیمار متفاوت است. به کاربردن چندین روش ایمن از جمله استفاده از بهترین دستگاه لاغری و لیفت بدن، تجویز رژیم اختصاصی زیر نظر متخصص طب سنتی و گیاهان داروئی و دادن برنامه ورزشی مناسب هرفرد بهترین و ایمن ترین نتیجه را برای تمام افراد به همراه خواهد داشت

پلن درمانی ما چه نتایجی دارد؟

با اینکه درمان چاقی کاری سخت است اما نگاه نو و معاینات دقیق ما باعث می‌شود بیماران حداکثر نتایج با حداقل ضرر را ببینند. کلینیک ژیلاوش لاغری موضعی در تهرانسر

آیا روش ما عوارض دارد؟

ما از یک روش استفاده نمی‌کنیم و درمورد عوارض خیلی مراقب حال و آینده مراجعین‌مان هستیم. مثلا اگر کسی دچار سوءجذب گوارشی است و همزمان می‌خواهد لاغر شود، حتما بسیار آرام و با حوصله درمان خواهد شد و تحت روش درمانی قرار می‌گیرد که به ایشان نتیجه درست و عقلانی بدهد.

با روش‌های ترکیبی ما این اتفاقات را تجربه می‌کنید:

  • سرعت بالا در نتیجه گیری به علت استفاده از چندین روش بسیار موثر
  • درست و اصولی لاغر می‌شوید.
  • دچار عوارض مختلف درمان چاقی نمی شوید.
  • در محدوده هایی که تجمع چربی در آنجا بیشتر است با استفاده از دستگاه لاغری تا چندین برابر سریع ترو بیشتر از قسمت های دیگر شاهد کاهش سایز خواهیم بود
  • اگر چاقی به شما عوارض داده ، این عوارض هم درمان می‌شود.
  • لیفت و کاهش سایز مناسب و درست را در کنار لاغری تجربه می‌کنید و نیاز به درمان اضافی لیفت در آینده ندارید.
  • عوامل موثر در چاقی شما حتی عوامل روانی یا هورمونی و … هم قابل درمان موثرتری هستند.
  • عوارض که چاقی برایتان ایجاد کرده مثل آرتروز، مشکلات باروری ، کبد چرب و … قابل درمان هستند.

 

بهترین ترکیب برای درمان چاقی افراد شامل موارد زیر می باشد .

  1. داشتن یک رژیم اصولی متناسب با حال و مزاج فرد
  2. یک برنامه ورزشی اصولی
  3. استفاده ازبهترین دستگاه لاغری و لیفت بدن زیر نظر متخصص
  4. در صورت لزوم روغن تراپی موضعی

عوامل ایجاد چاقی

مصرف کالری بیش از سوزاندن آن‌ها در طولانی مدت منجربه چاقی می‌شود. با گذشت زمان کالری‌های اضافی جمع شده و موجب اضافه وزن می‌شوند. درحالی دریافت کالری زیاد و تحرک کم مهم‌ترین و غالب‌ترین دلیل برای اضافه وزن است، اما دلایل دیگری نیز ممکن است، وجود داشته باشد که گاهی این دلیل غیرقابل کنترل هستند. برخی از این علل شامل موارد زیر است:

  • ژنتیک: ژنتیک شما بر چگونگی هضم غذا توسط بدن و ذخیره چربی و همچنین سوخت‌وساز آن تأثیرگذار است.
  • افزایش سن: با بالا رفتن سن بدن توده‌های عضلانی کمتری ساخته و سرعت متابولیسم کندتر می‌شود که افزایش وزن را آسان‌تر می‌کند.
  • خواب کافی: در صورتی که به اندازه کافی استراحت نداشته باشید، تغییرات هورمونی در بدن رخ داده که منجربه گرسنه‌تر شدن شما می‌شود و میل به مصرف غذاهای پرکالری را بالا می‌برد.
  • بارداری: افزایش وزن در بارداری تقریباً غیرقابل کنترل است که درنهایت منجربه چاقی شما می‌شود.
  • سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS): یک بیماری که در طی آن هورمون‌های تولیدمثلی زنان از تعادل خارج می‌شود.
  • کم‌کاری تیروئید: یکی از شایع‌ترین دلایل چاقی کم‌کاری تیروئید است که در آن غده تیروئید برخی هورمون‌ها را به اندازه‌ی کافی تولید نمی‌کند.
  • آرتروز: آرتروز خود به تنهایی موجب چاقی نمی‌شود، اما به دلیل درد در حرکت دادن مفاصل، فعالیت بدن را کاهش داده و به دنبال آن اضافه وزن را برای فرد بیمار به همراه می‌آورد.

چاقی از سه جنبه برای همه مردم و دانشمندان اهمیت دارد:

. ۱- جنبه اول اینکه عواملی که باعث چاقی می‌شوند بسیار متفاوت و وسیع هستند. عوامل هورمونی مثل کم کاری تیروئید، اختلالات غده فوق کلیه، اختلالات هورمونی زنان و … باعث چاقی می‌شوند. مشکلات روانی مثل پرخوری عصبی و پراشتهایی استرسی ، افسردگی، خستگی مزمن و … باعث افزایش وزن می‌شوند. مشکلات متابولیک مثل اختلال در جذب چربی در دستگاه گوارش و اختلالات کبدی به خصوص کبد چرب ، دیابت و …. باعث وزن بالا می‌شوند. همچنین اضافه وزن و چاقی شکمی به عوامل ارثی و ژنتیک هم نسبت داده شده اند.

از طرفی گاهی کمبود ویتامین و املاح ، کم خونی و آلرژی‌های غذایی هم باعث اضافه وزن و هم باعث مقاومت به درمان چاقی هستند. همچنین بی تحرکی ، استرس حین غذاخوردن، عادات نامناسب تغذیه‌ای و اعتیاد به غذاهای خاص می‌توانند منجر به افزایش وزن و افزایش سایز شوند. همانطور که مشخص است پیشگیری و درمان چاقی با وجود این عوامل نیاز به کاری دقیق و حساب شده دارد.

۲- جنبه دوم اهمیت این بیماری، عوارض چاقی است. چاقی مجموعه زیادی از اختلالات مکانیکال و ساختاری، مشکلات متابولیک، عصبی، روانی، قلبی-عروقی را ایجاد میکند. افزایش ابتلا به دیابت ، چربی خون، انسداد عروق، سکته قلبی و سکته مغزی، واریس، کبد چرب، تخمدان پلی کیستیک، کاهش میل جنسی، مقاربت دردناک، ناباروری در زنان و مردان، واریکوسل، آرتروز زانو و آرتروز لگن، آرتروز گردن و کتف، دیسک کمر و گردن، تنگی کانال نخاعی، سیاتیک، خارپاشنه، افزایش ابتلا به اضطراب و افسردگی، خستگی مزمن، تنگی نفس، تعریق بیش از حد، افزایش ابتلا به مشکلات عفونی مثل کرونا، افزایش ابتلا به آلزایمر و دمانس برخی از عوارض مهم ابتلا به چاقی هستند.

بنابراین درمان چاقی به عنوان عامل بسیاری از بیماریهای دیگر اهمیت دوچندان پیدا کرده است.

۳- جنبه سوم ، اهمیت چاقی در بحث زیبایی و رضایت از ظاهر می‌باشد. افتادگی شکم و پشت، ظاهر نازیبای لباس مورد استفاده توسط افراد چاق، عدم تناسب بالا تنه با پایین تنه، وجود ترک‌های فراوان پوستی به علت چاق و لاغر شدن‌های مکرر، مشکلات خانوادگی ناشی از عدم رضایت زوجین از ظاهر یکدیگر، عدم توانایی برقراری رابطه جنسی مناسب و موثر ، افزایش استرس ناشی از حضور در اجتماع برای یک شخص چاق و …. از جمله مشکلاتی است که به علت جنبه زیبایی چاقی ایجاد می شود.

مشخص است که اختلال سایز یا عدم تناسب اندام خود به تنهایی یک معضل مهم و قابل پیگیری می باشد.

وجود این سه جنبه وسیع و پیچیده باعث ابداع روش‌های مختلف درمان چاقی عمومی و چاقی موضعی، انواع دستگاه‌های لاغری، لیزردرمانی، انواع رژیم غذایی، رژیم‌های طب سنتی برای درمان چاقی، استفاده از ماساژ لاغری، روش‌های لیفت بدن، داروهای گیاهی لاغری، داروهای شیمیایی، مداخلات روانشناسی و روانپزشکی و …. شده است.

دستگاه آر اف وکیوم کویتیشن لاغری آلما کره مدل ALMA KOREA 2022

دستگاه ۹ کاره آر اف وکیوم کویتیشن لاغری آلما کره یکی از جدیدترین نوع دستگاه لاغری، جوانسازی و لیفتینگ پوست میباشد. این دستگاه قابل استفاده برای تمامی نقاط بدن میباشد و میتوان در کوتاه ترین زمان نتیجه عالی را مشاهده کنید.
از تکنولوژی فوق العاده این دستگاه میتوان برای برطرف کردن علائم پیری و رسیدن به تناسب اندام اشاره کرد. این روش نتایج بسیار سریع و ماندگاری دارد بدون اینکه نیازی به بیهوشی، جراحی و… داشته باشد.

ویژگی های اصلی این دستگاه به شرح زیر است:

  • از بین بردن سلولیت
    لیفت و فرم دهی پوست
    لاغری کلی و موضعی بدن
    کاهش حجم بافت های چربی
    بهبود گردش خون و سیستم لنفاوی
    سفت شدن پوست و رفع افتادگی پوست
    برطرف سازی چین و چروک و جوانسازی پوست

آراف وکیوم یک تکنولوژی نوین در زمینه جوانسازی، زیبائی و تناسب اندام است. در این دستگاه از امواج رادیویی یا رایوفرکوئنسی استفاده مسشود که برای لیفت و جوانسازی پوست، لاغری موضعی، درمان چروک و سلولیت پوست و…استفاده میشود. عمل کرد منحصر به فرد این دستگاه روشی غیر تهاجمی برای درمان موارد گفته شده به حساب میآید . آراف وکیوم با وجود تاثیرات ماندگار عوارض جانبی ندارد.

کاربرد های دستگاه آراف وکیوم آلما کره ۲۰۲۲

  • لیفت پوست صورت، چشم ، گردن و بدن
    صاف کردن و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست
    لیفت سینه و مدل سازی شکل سینه
    بهبود و زیبا سازی فرم بینی
    رفع چین و چروک نواحی مختلف پوست
    بهبود پوست تمام نواحی بدن
    لیفت و بهبود فرم باسن
    صاف کردن و جوانسازی پوست دست
    کاهش سلولت نواحی مختلف بدن( بازو، ران، باسن شکم و..)
    فرم دهی و مدل سازی بدن

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *