مزوتراپی مو تهرانسر

مزوتراپی مو در تهرانسرکم پشتی و ریزش مو، به دلایل مختلفی اعم از ژنتیک، داروهای شیمیایی مضر، کمبود ویتامین های لازم بدن و … می تواند به وجود بیاید. امروزه قطعی ترین و  بهترین روش برای از برای افزایش حجم و رشد مو، مزوتراپی مو می باشد. کلینیک زیبایی ژیلاوش با انجام خدمات مزوتراپی موی سر توسط پزشک متخصص و تیم حرفه ای با استفاده از بهترین مواد جهت درمان ریزش مو صورت می گیرد. ما در این مقاله به تمام سوالات شما درمورد این روش درمان توضیح داده ایم. با ما همراه باشید.

مزوتراپی مو چیست؟

می توان گفت که مزو مو، یک تزریق برای ریزش مو در  دوزهای بسیار کمی از ترکیبات دارویی، مواد مغذی ، ویتامین های موثر، تنظیم کننده های هورمونی ، اسیدهای آمینه، گشاد کنندهای عروق و غیره در داخل پوست است که سبب تحریک رشد مو می شود. بنابراین به عنوان یک بهترین روش و درمان برای پیشگیری از طاسی و ریزش مو استفاده می شود.

از روش مزوتراپی مو بعد از کاشت مو ، گاهی استفاده می شود، زیرا باعث تقویت و تسریع رشد فولیکول های جدید می شود. با این حال ، می توان از این روش به عنوان یک درمان مستقل بدون کاشت مو قبلی نیز استفاده کرد ، اینکار قبل از ضرورت جراحی کاشت مو ، از ریزش مو جلوگیری می کند.

تزریقات مورد استفاده در مزو بسیار کوچک ، خاص و بدون درد است. آنها درمان های موضعی هستند و منطقه خاصی از بدن را هدف قرار می دهند.

مدت اثر مزوتراپی مو

مزوتراپی مو تهرانسر

مدت اثر مزوتراپی مو چقدر می باشد ؟ این سوالی است که اکثر مراجعه کنندگان به کلینیک زیبایی ژیلاوش از ما می پرسند . مزو تراپی مو بافت مو را تحریک می کند، گردش خون را افزایش می دهد و سلول های اپیدرم را بازسازی می کند.

همچنین به عنوان یک درمان مکمل، موثر و مفید پس از پیوند مو انجام می شود. با این حال، نتایج  در مراحل اولیه ریزش مو موثرتر است.

توجه به این نکته بسیار مهم است که مزو در درمان طاسی مردانه تاثیری ندارد. اما از آنجا که پس از انجام پیوند مو باعث تغذیه و مرطوب سازی پوست سر ، افزایش گردش خون، بازیابی تعادل هورمونی ، رفع عفونت ها ، بازسازی سلول های اپیدرم و تقویت فولیکول ها می شود ، بشدت توصیه می شود. این روش موها سالم و روشن تر می کند.

در پاسخ به این سوال که ماندگاری مزوتراپی مو  چقدر است باید گفت مدت اثر مزوتراپی مو دائمی نمی باشدو موقت است و احتیاج به ترمیم دارد. در وتقع بعد از طی کردن جلسات معین شده توسط پزشک و بهبود وضعیت موها، هر چند وقت یکبار با فواصل مشخص بایستی نسبت به تکرار مزوتراپی اقدام نمایید و در غیراینصورت اثرات مزوتراپی مو در طولانی مدت برای سال ها، ماندگار نمی ماند.

مزوتراپی مو چند جلسه است؟

تعداد جلسات مزوتراپی مو بستگی به خود شما دارد . در واقع تعداد جلسات معمولا بین ۸ تا ۱۰ جلسه می باشد. بیشتر اوقات جلسات اولیه مزو در هر هفته یک بار انجام می‌شود.

معمولا بعد از گذشت ۴ جلسه ، فاصله تعداد جلسات مزوتراپی مو بیشتر می شود و ممکن است جلسات با فاصله دو هفته بطور ماهانه انجام شود.به همین دلیل تعداد جلسات را نمی توان بطور دقیق گفت.

از مزوتراپی موی سر می توان با ترکیب اثرات آنها با پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) استفاده کرد. برای بهترین نتیجه ، انتخاب یک روش درمانی باید شخصی سازی شود و این تنها پس از تشخیص صحیح نوع و علت ریزش مو امکان پذیر است.

یکی دیگر از مشکلات پوست سر که با این روش قابل درمان است ، شوره سر است. با این حال ، این گزینه درمانی باید فقط در موارد ایجاد شوره سر شدید ، با مشورت با متخصص پوست پس از اطلاع از علت ایجاد شوره ، اعمال شود.

به نظر متخصصان مو شانس موفقیت در درمان مزو تراپی مو ۹۰ تا ۹۲ درصد است. این روش به دلیل فعال تر کردن گردش خون باعث می شود فولیکول مو سریعتر رشد کرده و در طولانی مدت زنده بماند.

lif

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *